De eerste dag - Reisverslag uit Mulund West, India van Vechtdalcollege Ommen - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Mulund West, India van Vechtdalcollege Ommen - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Mandy van Oeffel

Blijf op de hoogte en volg Vechtdalcollege

23 November 2014 | India, Mulund West

Zaterdag zijn we volgens Indiaase tijd, midden in de nacht aangekomen. Na nog even met de familie te hebben gepraat en ze de cadeautjes te hebben gegeten ben ik om drie uur naar bed gegaan. Zondag morgen werd ik al best wel vroeg wakker, maar ik had heerlijk geslapen. Meteen bij het ontbijt kwam ik er al achter dat ze hier van veel eten houden. Bij het ontbijt waren er veel verschillende dingen en de familie bleef steeds maar meer aanbieden. Gelukkig was het eten wel super lekker. Al snel ben ik met Kunj, mijn host, in de riksja een rondje gaan rijden in een stukje van Mumbai en hij heeft mij van alles laten zien. Daarna hebben we een tempel bezocht met Quentin, Rutger en hun host. Na de lunch, wat meer op een volledig en uitgebreid vijf gangen menu leek naar een winkelcentrum gegaan, wat de grootste van India bleek te zijn. Het duurde wel even want we gingen met de metro, maar dat was eigenlijk niet nodig geweest watn we zijn heen en meteen weer terug gegaan. In het winkelcentrum hebben we met de hele groep gebowld, zijn naar de Mac Donalds geweest en hebben op het dak van van het gebouw gevoetbalt. Daar na ging iedereen naar huis, behalve Quentin en ik met onze host en moeders naar een markt en winkel geweest. Gelukkig waren we om half twaalf eindelijk thuis en konden we gaan slapen. Echt een super eerste dag!

Verslag uit: India, Mulund West

Naar het platteland

25 November 2014

To the ' mall'
Vechtdalcollege

Ook dit jaar doet het Vechtdal college Ommen weer mee aan de uitwisseling met India Pawar Public School. Nu gaat het eindelijk gebeuren, we gaan naar India en hier zullen we onze belevingen bijhouden.

Actief sinds 17 Nov. 2014