dag #4 - Reisverslag uit Mulund, India van Vechtdalcollege Ommen - WaarBenJij.nu dag #4 - Reisverslag uit Mulund, India van Vechtdalcollege Ommen - WaarBenJij.nu

dag #4

Door: Bram

Blijf op de hoogte en volg Vechtdalcollege

27 November 2014 | India, Mulund

Gisteren was het een 'gewone' dag op school. We hebben diverse lessen gehad. Om de dag goed te beginnen (lees 'met spierpijn') te beginnen, hadden we yogales. Na de yoga was er een potje voetbal Nederland vs India. Na het ontbijt (met friet) moesten we een presentatie geven voor degenen die volgend jaar mee mogen doen aan de uitwisseling. Nadat we allemaal een henna tatoegage gekregen hadden, kregen we een dansles met traditionele muziek. Tenslotte kregen we nog een knutselles. In de avond zijn we allen naar een winkelcentrum geweest om er met z'n allen te gaan schaatsen en om vervolgens met ons allen pizza te eten.-Bram

Verslag uit: India, Mulund

Naar het platteland

25 November 2014

To the ' mall'
Vechtdalcollege

Ook dit jaar doet het Vechtdal college Ommen weer mee aan de uitwisseling met India Pawar Public School. Nu gaat het eindelijk gebeuren, we gaan naar India en hier zullen we onze belevingen bijhouden.

Actief sinds 17 Nov. 2014