eerste dagen - Reisverslag uit Mulund West, India van Vechtdalcollege Ommen - WaarBenJij.nu eerste dagen - Reisverslag uit Mulund West, India van Vechtdalcollege Ommen - WaarBenJij.nu

eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Vechtdalcollege

24 November 2014 | India, Mulund West

nou, de vlucht zit erop, en was allemaal goed en mooi verlopen. het eten was goed en gewoon de hele tijd films zitten kijken. na t vliegtuig koffers gepakt, en hebben we een warm welkom gekregen van onze gastfamilies. eenmaal thuis gelijk naar bed, om de volgende dag eerst een hindoe tempel te bezoeken, en later naar het grootste winkelcentrum van India te gaan. nou, dat was echt geweldig. daar hebben we gebowld en gegeten. daarna een keer naar huis gegaan en weer naar bed. vandaag hebben we aardig wat sightseeing gedaan, waaronder The Gateway Of India. daarna hebben we savonds bij de school zitten voetballen, beetje gezellig doen :). op t eind hebben we nog met een klein groepje bovenop een gebouw gezeten, om het geweldige uitzicht nog eens mooi snachts te zien. nu lig ik jaweer in bed om morgen om 6:00 op te staan, we hebben dr weer zin in :D

Good night people,

Naar het platteland

25 November 2014

To the ' mall'
Vechtdalcollege

Ook dit jaar doet het Vechtdal college Ommen weer mee aan de uitwisseling met India Pawar Public School. Nu gaat het eindelijk gebeuren, we gaan naar India en hier zullen we onze belevingen bijhouden.

Actief sinds 17 Nov. 2014